BG.SONGS

Tuesday 3 January 2017

THAT'S WHY

Salam and selamat malemm gaishh ( since aku tulis entry ni pkul 10.01  malam ) .
So welekem ke posting aku yg keduahh dimana aku nak se-to-ry dan menjelaskan asbab dan nas blog baru aku (  baee-is-typing.blogspot.my ) . Uii silau  .

Eh perlu ke ? Perlu . Before mulut org len berbunyi , baik aku bunyi dlu .


Meh .

Oow btw aku terperasan setakat ni aku macam gila dengan words 'Meh'. Lol baik typing or lipsync aku memang gemarrr nak sebut haa gitew . Tebiat kot meh . Mksud 'meh' disitu bukannya aku nak ajak korang makan *meh makan meh lol* ke hape ke , tp tu mcm slang species ๐Ÿ‘ฝ mcam aku cuma tak tahu nak categorise kan as what , mengeluh ke mengejek ke i'm not sure tho. ( Si Lian la ni yg ajaq so aku tak bersalah k hahaha ) .
Tapi aku suka guna , so janganla panas2 keyh ekeke .

Kita en klau boleh xnak la buat org fikir negatif dekat kita yedak . Tp mase sekolah dlu mmg dah buat pun HAHAHA . For example ticerr edmed annoying hbis ngan aku HAHAHA ( sori ticerr , saaaayang ticer ), sbb hakak tak pintar mathematics ( since wujudnya edmed lol ) . Yelah salah aku jugak malas sangat kan hahaha tp dah x minat nak buat cane . Dah lapuk alasan ko ni nawesss. SMH. Mnjang kantoii tido time kls dia Ya Allah mnetah nak sorok muka ๐Ÿ˜‚ ( Adi putra , hakak malu dgn ko deq sobsob ) *mlukut di tepi katil* . Budak2 kls aku dlu haaa mgkin tawu pasal prangai tido aku lol . Time edmed je aku tido kott HAHAHA . Ish banyak la banyak, tak habis nak cerita kat sini pun . MOVE ON .

Yelah sape suka en bila orang label kita pelik2 , taktahu laa klau korang suka gulpp .. em aku pun jenis yg cepat sentap gitu kan paham2 je la .Mmg aku nak escape dari misunderstanding prob ni serious serious , tak tipu ✋ .

Sebab tu klau member2 depan mata tp tak brapa lekat dihati aku ni ( CUBA BACA AYAT NI SMPAI JULING KLAU X FAHAM ) , diorg nampak aku behave smacam , baik , muslimah , ' wifey material ' saaa-ngat ( eh ttibe geli pulekk ) padahelll haremmm . Im just being honest dri segi rough appearance , not the INTERNAL wallahua'lam ( maa abah aku tawu la kot cemana hahahh ) . Tp tu la cuma nak ckp, the day yg aku acah acah ana muslimah dpn anda anda tu bukannya nak acah2 and be fake smata2 bhaii , just xnak nnti ,

" Eh pahal nak gelong sgt ni tetibe ! Acah2 ? " .

 Haaa ni tak best ni , i hate this. Padahal yg sesebenarnya mmg ak gelong mcmtu kutt tp kusorokkan ajelaa. Kasi can la den nk show off belang haa giteww dong hatersnyaa . Ada pahemm ?
Oke ckup la mukaddimahnya disini . Aku rse point sebenar aku laen HAHAHA so marilah kitaa ๐Ÿ’ข .

Tujuan terlahirnya blog ni , aku buat kerana memenuhi tuntutan nafsu (uishh kasar pulek bunyi eh ) menulis since zaman sekolah . Ko bayang lepas habis SPM , balik rumah terus bukak laptop karang cerita ko tahu tak . ( Seteres sebab SPM ke cemana ) .

Tapi tu la , bengong sangat nak karang ala ala novel terlaris asia tengara , smpai skg tak siap2 . Tp aku ade back-up la dengan cerpen2 lain . Malu aihh nak publish hikss *simpan buat pekasam ajelah* . Kot tak delete lagi , boleh la kiterr show off sikit dekat future hasben kiterr . #EHGURAU

Kerana sifat aku yang cenggitu ( on off , on off sukati bila2 nak continue cerita ) , so aku macam nak cari la kat mane sumber kekuatan dia ecewahh . Ko tawu tak mcm mne prasan geram kt diri sndiri tu sbb prinsip macam lalang erghh. Dah lame nak buat blog tp tak reti beb ( alahaii sedihnya kak ) . Memang noob habis , seb baik ada Lian comey dia tolong ajar sikit . Then aku explore sndiri stalk sane sini ( aku kan teror stalk orang HAHAHA ) , maka terhasil lah INI yee . Not bad la aku rase kan . ( ke bad ?? )


My very first entry . Cursor blink2 pakej lagu feel feel erkk please !

At least if i do hve my own blog , takdelaa aku buat story pekasam lagi yeayy . But i will just keep updating when i'm ready to all out . Setakat acacah tulis nak bagi hilang boring aku tak publish la kot . Ikut mood . Pstu jangan la kau kecam diri ini pulekk kalau ttiba aku tulis entry pasal mnde lain ( nanges kang ), aku bukannya storyteller sepenuh masa hokeyh, hobi je hobi tbh hmm .

So dah paham en pebenda yg aku cuba nak hasut awak awak semua en .
JANGAN BASH HASIL KERJA ORANG . Dia tahu ap yg dia buat . Suka hati dia la . Mehh .
Yes tu je sbenarnya . Highlight sikedd ! *harsh sangat ke sori la* . So once again slamat tengah malam jangan mimpi blog biru aku . Bye nak gi masak megi , lapar dia dah datang Ya Allah kesian perut iteee . Sarangae, fuhh fenat ๐Ÿ’ž

NAWAA 

No comments:

Post a Comment